Krim v novo sezono z generalnim sponzorjem OTP Group in novim imenom

Ženski rokometni klub Krim začenja novo poglavje v svoji več kot tri desetletja dolgi zgodbi. V sezono 2025/26 vstopa pod imenom Krim OTP Group Mercator, kar odraža nova strateška partnerstva z generalnim sponzorjem OTP Group ter podjetjema OTP Banka in Mendota Invest, ki stoji za projektom Emonika.

Krim v novo sezono z generalnim sponzorjem OTP Group in novim imenom

Vodstvo kluba poudarja, da nova partnerstva niso zgolj finančna podpora, temveč prepoznanje vrednot, kontinuitete in dolgoročne vizije kluba, ki ostaja edinstven primer v evropskem rokometu – tudi v letošnji sezoni bo Krim že 31. leto zapored nastopal v elitni Ligi prvakinj.

»Pred nami je nova era z osveženo in mlado ekipo. Zahvaljujemo se novim sponzorjem, da so prepoznali vrednost našega kluba in blagovne znamke Krim, ki ima izjemno mesto v evropskem prostoru. Več kot tri desetletja v najmočnejšem evropskem tekmovanju je potrditev naše kontinuitete in, če lahko karikiram, dolgoživosti,« je ob sklenitvi sodelovanja poudaril predsednik kluba Iztok Verdnik.

Tudi novi generalni sponzor vidi v partnerstvu več kot le podporo vrhunskemu športu. Péter Tibor Juhász, direktor marketinga in komunikacij v OTP Group, je poudaril: »Za OTP Group šport ni zgolj priložnost za sponzorstvo — je partnerstvo, ki temelji na skupnih vrednotah in ambicijah. Krim s svojo zagnanostjo za odličnost in mednarodni uspeh odraža tudi naše cilje – želimo biti med najboljšimi na finančnem odru.«

Krim OTP Group Mercator tako v novo sezono vstopa z novo energijo, ambiciozno vizijo in močno podporo, ki klubu omogoča nadaljevanje uspešne zgodbe na domačih in evropskih rokometnih igriščih.

Image
Elekrtonski naslov uredništva
urednistvo@adriainfo.si

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Priljubljeno

Priljubljeno

Vesti

Vse vesti
0