Krim v novo sezono z generalnim sponzorjem OTP Group in novim imenom
Ženski rokometni klub Krim začenja novo poglavje v svoji več kot tri desetletja dolgi zgodbi. V sezono 2025/26 vstopa pod imenom Krim OTP Group Mercator, kar odraža nova strateška partnerstva z generalnim sponzorjem OTP Group ter podjetjema OTP Banka in Mendota Invest, ki stoji za projektom Emonika.
Vodstvo kluba poudarja, da nova partnerstva niso zgolj finančna podpora, temveč prepoznanje vrednot, kontinuitete in dolgoročne vizije kluba, ki ostaja edinstven primer v evropskem rokometu – tudi v letošnji sezoni bo Krim že 31. leto zapored nastopal v elitni Ligi prvakinj.
»Pred nami je nova era z osveženo in mlado ekipo. Zahvaljujemo se novim sponzorjem, da so prepoznali vrednost našega kluba in blagovne znamke Krim, ki ima izjemno mesto v evropskem prostoru. Več kot tri desetletja v najmočnejšem evropskem tekmovanju je potrditev naše kontinuitete in, če lahko karikiram, dolgoživosti,« je ob sklenitvi sodelovanja poudaril predsednik kluba Iztok Verdnik.
Tudi novi generalni sponzor vidi v partnerstvu več kot le podporo vrhunskemu športu. Péter Tibor Juhász, direktor marketinga in komunikacij v OTP Group, je poudaril: »Za OTP Group šport ni zgolj priložnost za sponzorstvo — je partnerstvo, ki temelji na skupnih vrednotah in ambicijah. Krim s svojo zagnanostjo za odličnost in mednarodni uspeh odraža tudi naše cilje – želimo biti med najboljšimi na finančnem odru.«
Krim OTP Group Mercator tako v novo sezono vstopa z novo energijo, ambiciozno vizijo in močno podporo, ki klubu omogoča nadaljevanje uspešne zgodbe na domačih in evropskih rokometnih igriščih.